Trilau

Remote Mixing & Mastering

Trilau on SoundBetter

Diplomato presso la SAE di milano, come ingegnere audio, a gennaio del 2019. Mi sono specializzato nel missaggio e nel mastering, e nella pulizia delle clip audio con RX Graduated from the SAE of Milan, as an audio engineer, in January 2019. I specialized in mixing and mastering, and cleaning audio clips with RX

Ho dimestichezza con la maggiorparte delle daw (ableton live, Logic Pro X, ProTools e FlStudio).
Grazie al mio percorso di studi mi sono specializzato nel missaggio e nel mastering, ed in più ho un pò di esperienza nella pulizia di clip audio con il software RX.
Ho una conoscenza generale sulla sintetizazione, e grazie a questo riesco a creare suoni che rinforzioni i suoni principali di una produzione, così da dare un valore aggiunto al brano, ma purtroppo non ho le competenze per creare un brano da zero.

I am familiar with most daw (ableton live, Logic Pro X, ProTools and FlStudio).
Thanks to my studies I have specialized in mixing and mastering, plus I have some experience in cleaning audio clips with RX software.
I have a general knowledge on synthesizing, and thanks to this I can create sounds that reinforce the main sounds of a production, so as to give added value to the song, but unfortunately I do not have the skills to create a song from scratch.

Click the 'Contact' above to get in touch. Looking forward to hearing from you.

loading
play_arrowpause
skip_previous
skip_next

More Photos